TERMENI SI CONDITII



Articolul 1 - Generalități

1. SC Sea – Esta srld, proprietara a brand-ului „Hai pe iaht” oferă croaziere pe Marea Neagra la bordul unor veliere cu plecare din portul turistic Tomis.
2. Ne rezervăm dreptul de a schimba rutele, precum și destinatiile finale atunci când condițiile meteorologice sau alte motive legitime o impun si vom face tot posibilul de a informa calatorii in timp util de acest lucru.
3. Căpitanul (skipperul) este întotdeauna cel care ia deciziile ce tin de navigatie si siguranta la bord. Siguranța este esențială.
4. Prin rezervarea unui bilet sau prin închirierea unei ambarcatiuni, acceptați termenii și condițiile prevazute aici.

Articolul 2 - Croaziere de 3 ore

1. Croazierele de 3 ore sunt excursii regulate care pot fi rezervate de cate o persoană sau de un grup. Rezervarea unui bilet este posibilă numai prin intermediul site-ului www.haipeiaht.ro sau prin intermediul agentilor nostri din port.
2. Pasagerii (inclusiv grupurile) trebuie sa ajunga la locul anuntat pentru imbarcare cu 15 minute mai devreme fata de ora stabilita pentru plecare.
3. Nu este permisă aducerea animalelor de companie în timpul croazierei decat cu acordul prealabil al skipperului .
4. Este interzisă fumatul la bord, în conformitate cu regulamentele navale romane.

Articolul 3 - Închirierea ambarcatiunii de grupuri organizate

1. Închirierea minimă pentru o croazieră este de doua ore. Orice rezervare trebuie platita in avans in contul nostru. Excepțiile se pot face numai cu acordul „Hai pe iaht”.
2. Închirierea de bărci de la „Hai pe iaht” include întotdeauna skipperul.
3. Nu este permisa subanchirerea ambarcatiunilor decat cu acordul scris al „Hai pe iaht” .

Articolul 4 - Perioadele de așteptare și întârzierile

1. În cazul croazierelor regulate, nu există timp de așteptare. Aceasta înseamnă că, dacă ați cumpărat un bilet și veți ajunge prea târziu la punctul de îmbarcare, barca nu vă va aștepta. De asemenea, nu veți avea dreptul la rambursarea biletului.
2. În cazul unei rezervări de grup, căpitanul va aștepta până la 15 minute. După această perioadă, grupul va fi considerat ca nefiind prezent și nu veți avea dreptul la o rambursare a sumei platita pentru inchiriere.
3. În cazul în care grupul ajunge mai târziu, căpitanul va stabili dacă va anula sau nu croaziera. Timpul de așteptare este întotdeauna inclus in timpul rezervat pentru croaziera. Timpul de așteptare nu poate fi adăugat la sfârșitul călătoriei.

Articolul 5 - Executarea contractului

1. Motivele valabile pentru anularea contractului sunt condițiile meteorologice (furtuni puternice cu sau fara ploaie, care împiedică sau fac imposibilă croaziera. Căpitanul stabilește dacă se aplică astfel de condiții.
2. În caz de comportament necorespunzător, indiferent dacă este cauzat sau nu de consumul de alcool, căpitanul are dreptul să întrerupă sau să înceteze imediat călătoria. Persoanelor care sunt deja sub influența alcoolului / drogurilor la începutul turului, li se va refuza accesul la baord fara a li se restitui contravaloarea rezervarii.
3. Pasagerii trebuie să urmeze toate instrucțiunile skipperului prompt și fără întârziere. Accesul pe ambarcatiune poate fi refuzat fără a fi furnizat un motiv, dacă acest lucru este considerat necesar de către skipper, de exemplu în ceea ce privește capacitatea, siguranța, ordinea publică sau amenințarea iminentă a daunelor sau a neplăcerilor.

Articolul 6 - Răspunderea Sea – esta srld – „Hai pe iaht”

1. „Hai pe iaht” nu este răspunzătoare pentru daune și / sau pierderi ale bunurilor pasagerului. Pasagerul își poate lua bunurile personale la bord pe propriul sau risc.
2. „Hai pe iaht” nu este răspunzătoare pentru daunele aduse persoanelor fizice sau bunurilor pasagerilor, cauzate de intrarea acestora pe debarcader sau pe alte ambarcatiuni. Pasagerul intră în aceste zone în întregime pe propriul risc.

Articolul 7 - Răspunderea pasagerului

1 Pasagerul este răspunzător pentru daunele cauzate de pasager bunurilor / bunurilor folosite de „Hai pe iaht” sau de terți.
2. Toate activitățile organizate de „Hai pe iaht” se desfășoară în întregime pe riscul propriu al pasagerilor.

Articolul 8 - Răspunderea generală

1. SC Sea-Esta srld – „Hai pe iaht” si skiperul nu sunt răspunzători pentru vătămări corporale sau daune de orice natură, indiferent de cauza lor, înainte, în timpul sau ca urmare a călătoriei. Excepție la aceasta sunt daunele provocate de un act deliberat sau de neglijența gravă a „Hai pe iaht”. Daunele statutare sunt limitate la prețul de închiriere al ambarcatiunii sau al biletului pentru călătoria în cauză.
2. Copiii intră sub responsabilitatea părintelui (părinților). Parintilor cu copii mai mici de 4 ani le este recomandat sa ii tina in brate pe bancheta.
3. Purtarea vestei de salvare este obligatorie prin lege. Nerespectarea acestei prevederi poate duce la inec in cazul caderilor accidentale peste bord, de aceea pasagerul este singurul responsabil pentru purtarea acesteia.
4. Scaldatul in larg sau sariturile voluntare de pe ambarcatiune in mare se fac pe raspunderea fiecarui pasager si orice accidentare, vatamare corporala sau deces nu vor putea fi inputate sub nici o forma skipperului sau Sea-esta srld – „Hai pe iaht”
5. In cazul pasagerilor care manifesta simptome asociate cu „raul de mare”, acestia vor astepta terminarea timpului alocat croazierei si nu vor putea solicita skipperului revenirea in port mai devreme pentru debarcare.
6. În cazul în care „Hai pe iaht” nu va putea să-și respecte obligațiile din cauza forței majore asa cum este ea definita prin lege, se va restitui in intregime pretul rezervarilor.

Articolul 9 - Plata și anularea

1. În cazul tuturor rezervarilor, contravaloarea croazierei se achita in totatalitate in avans.
2. Clientul poate anula comanda numai în scris.
3. În cazul unei rezervări de grup, anularea rezervarii se poate face cu minim 7 zile inainte de data imbarcarii, caz in care se va restitui intreaga suma platita in avans. Pentru anularile anuntate cu mai putin de 7 zile inaine de data imbarcarii, precum si pentru neprezentarea la ora stabilita pentru imbarcare, nu se va mai restitui nimic din suma platita in avans.
4. In cazul rezervarilor pentru croazierele regulate de 3 ore, anularea se poate face cu minim doua zile inainte de imbarcare, caz in care restituirea va fi integrala. In orice alte cazuri pretul rezervarii nu va mai fi returnat.
5. În cazul condițiilor meteorologice extreme, se va stabili de comun acord o alta data de imbarcare sau se va restitui in intregime suma platita pentru rezervare.

Articolul 10 - Dispoziții finale

1. Pasagerii vor trebui sa respecte instrucțiunile echipajului pe chei, ponton și barcă.
2. Purtarea de incaltaminte neadecvata poate duce la vatamari grave, de aceea va recomandam pe durata croazierei purtarea de incaltaminte sport cu talpa alba.
3. Pasagerii sunt obligati sa respecte mediul si sa nu arunce peste bord nici un obiect, rest de mancare sau orice ar putea polua apa. Toate gunuaiele se arunca la sfarsitul calatoriei in locurile special amenajate din port.
4. Erorile și greșelile aparute in informațiile furnizate și / sau publicate pe siteul www.haipeiaht.ro nu vor fi imputabile SC Sea-esta srld.

Articolul 11 - Plângeri

1. În cazul în care participantul constată un neajuns în punerea în aplicare a acordului, „Hai pe iaht” va fi notificat cât mai curând posibil, astfel încât să poată găsi o soluție adecvată. Dacă neajunsul nu este rezolvat într-o perioadă rezonabilă de timp și afectează calitatea aranjamentului sau a activității, aceasta trebuie raportată cât mai curând posibil „Hai pe iaht”.
2. Dacă plângerea nu este tratată în mod satisfăcător la fața locului, aceasta poate fi depusă în termen de 14 zile de la încheierea acordului sau activității în scris către „Hai pe iaht”